fredag, november 21, 2008

Linköping

Har inte bloggat på länge. På grund av helt obefintligt intresse.
Nu ska jag i alla fall åka till linköping. Måste bara skirva några saker för att bevisa för mig själv att jag har rätt.

Mormor kommer säga att "Nejmen, jag tror jag svimmar!" (Det har hon alltid gjort.) Jag har aldrig fattat varför hon tror hon ska svimma. DEnna gång kanske det är för jag har mycket smink. Och det kanske orsaker en slags chock eller nått. Hon kommer även påstå att jag har blivit längre. Vilket är en stor lögn. Eftersom jagf har som max vuxit 1½centimeter sen sexan. Och ja. Den chansen är liten att jag har blivit så mycket större. Men jag tror hon förväntar sig att jag ska vara en liten flicka, som jag var när jag var en stort tönt. (Påminn mig inte om den hemska tiden).

Har många läxor..Eller nej, inte tills nästa vecka. Tur det. Men av någon anledning så Lånade Simon min Fysik bok. Trodde han skämta för men nej. Här ska det lånas :X Sjukt. Förrvrrad aja. Plugga på du Simon. Han nämnde nått med prov hmm...aja.

Ann ska vara kanin vakt. Vet ni hur bra den tjejen är?

Kommer sakna alla som jag brukar gå ut med under denna plågsamma resa till Linköping. Ska i alla fall bada på Badhuset (; Det är ju lite bra. Måste skynda mej nu.

Inga kommentarer: